قسمت اول فصل چهارم سریال True Detective بیش از دو میلیون بیننده داشت

قسمت اول فصل چهارم سریال True Detective بیش از دو میلیون بیننده داشت

اخیراً اعلام شد که قسمت اول فصل چهارم سریال True Detective بیش از دو میلیون بیننده داشته و این موضوع نشان دهنده موفقیت مداوم سریال است.

کانال تلگرام مووی پلات

فصل جدید این سریال با حضور «جودی فاستر» و «کالی ریس» در نقش کارآگاه «لیز دنورز» و «اوانجلین ناوارو» آغاز شد. از زمان پخش اولین قسمت آن، سریال کارآگاه حقیقی به عنوان یک اثر جنایی و معمایی، توانسته تعداد زیادی از تماشاگران را جذب کند. این سریال با وجود فاصله پنج ساله بین فصل سوم و چهارم، همچنان توانسته است با فصل جدید خود به نام شب کشور، طرفداران را تحت تاثیر قرار دهد.



قسمت اول فصل چهارم سریال True Detective بیش از دو میلیون بیننده داشت

گزارش جدیدی از سوی «Deadline» نشان می‌دهد که این سریال با بازگشت قدرتمند خود حدود 2 میلیون تماشاگر داشته است. این سریال به نویسندگی و کارگردانی «عیسی لوپز» به عنوان یک بازگشت فوق العاده اعلام شده و باعث ایجاد هیجان زیادی در میان طرفداران گردید. اولین قسمت فصل آخر، موفقیت جالبی با جذب 2.3 میلیون تماشاگر داشت، در حالی که سریال یوفوریا با پخش فصل دومش 2.4 میلیون نفر را به خود جذب کرد.

سریال True Detective

همچنین، طرفداران در حال دیدن دوباره قسمت‌های قبلی این درام جنایی برای آمادگی برای فصل جدید بودند. در زمینه استریمینگ، گزارش نشان می‌دهد که سریال کارآگاه حقیقی تا یک هفته قبل از انتشار فصل جدید، عنوان برتر شبکه Max بوده است.

فصل جدید این سریال با 92 درصد امتیاز از منتقدان و 74 درصد امتیاز از تماشاگران سایت Rotten Tomatoes رو به رو شده و داستان آن در انیس، آلاسکا جریان دارد، جایی که کارآگاه «لیز دنورز» و «اوانجلین ناوارو»، در حال تحقیق درباره ناپدید شدن هشت مرد فعال در ایستگاه تحقیقات قطبی تسالال هستند.

منبع : figar.ir | با مووی پلات همراه باشید !


درصورت نیاز برای ارتباط با مدیریت سایت، بر روی “ارتباط با مدیریت وبسایت” کلیک کنید.

حتما ببینید

عنوان فیلم جدید استیون اسپیلبرگ مشخص شد

عنوان فیلم جدید استیون اسپیلبرگ مشخص شد

عنوان فیلم جدید استیون اسپیلبرگ مشخص شد و با داستانی جذاب و خلاقانه، علاقمندان سینما …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *