مروری بر خنده‌دارترین موقعیت‌های شکل گرفته توسط شرکت‌کنندگان حاضر در فصل دوم «اسکار» | خنده‌بازار

مروری بر خنده‌دارترین موقعیت‌های شکل گرفته توسط شرکت‌کنندگان حاضر در فصل دوم «اسکار» | خنده‌بازار

فصل دوم مسابقه «اسکار» به کارگردانی و اجرای مهران مدیری، پنجشنبه 26 بهمن به پایان رسید؛ مسابقه‌ای با حضور رویا میرعلمی، یوسف تیموری، شکیب شجره و نگین معتضدی که در این فصل موقعیت‌های جذابی را رقم زدند. به بهانه پایان این فصل نگاهی داریم به موقعیت‌های خنده‌داری که توسط هریک از آنها شکل گرفت.

کانال تلگرام مووی پلات

به گزارش فیلم‌نیوز، مهران مدیری هم در فصل دوم «اسکار» به نسبت فصل اول بیشتر با شوخی‌ها همراه می‌شد و پا به پای شرکت‌کننده‌ها می‌خندید؛ اتفاقی که باعث شد فضای پرهیجان‌تری را در این فصل شاهد باشیم.

فصل دوم رئالیتی‌شو «اسکار» با اجرا و کارگردانی مهران مدیری با قهرمانی رویا میر علمی به پایان رسید.
رویا میرعلمی با اتفاق‌های بامزه‌ای که رقم زده توانست در نهایت برنده مجسمه اسکار شود.

رویا میرعلمی | یکی از بامزه‌ترین بخش‌هایی که با حضور رویا میرعلمی رقم خورد، جایی بود که عکس‌های دوره دانشجویی‌اش را با مانتو اپل‌دار و مقنعه چانه‌دار به نمایش گذاشت و تعریف کرد که آن زمان با این تیپ و سبیل پشت لب چقدر احساس خوش‌تیپی می‌کرده. این را که گفت مهران مدیری هم دنبال خاطره‌اش را گرفت و گفت که آن دوره او و دوستانش هم به دخترهایی با همین تیپ شماره می‌داده‌اند. در قسمت دوم، چالشی که قرار بود در آن بدترین استعدادشان را نشان دهند، دهنش را باز کرد و گفت فکش صدا می‌دهد که همه را به خنده انداخت. در بخش‌هایی هم که قرار بود توضیحی درباره کلماتی عجیب بدهند، با وجود اینکه هیچی از آنها نمی‌دانست شروع می‌کرد با اعتمادبنفس حرف می‌زد و همین هم موقعیت بامزه‌ای را رقم می‌زد. فیلم کوتاهی که در آن با فیلم «شاینینگ» شوخی کرده بود هم جزو جذابترین فیلم‌های این فصل بود.

فصل دوم رئالیتی‌شو «اسکار» با اجرا و کارگردانی مهران مدیری با قهرمانی رویا میر علمی به پایان رسید.
پخش ترانه‌ای با صدای یوسف صیادی یکی از بامزه‌ترین لحظات فصل دوم اسکار را رقم زد.

یوسف صیادی | چند موقعیت جالب به واسطه حضورش شکل گرفت. یکی از جذاب‌ترین آنها وقتی بود که آهنگی را با صدای خودش پخش کرد و مرحله به مرحله تاکید می‌کرد حالا از این هم بدتر می‌شود. اصلا نمی‌شد آن را شنید و از ته دل نخندید. تا جایی که حتی مدیری گفت بعد از شنیدن این آهنگ دیگر باید با یوسف قطع رابطه کنیم. موقعیت بعدی وقتی بود که قرار شد بدون هیچ سروصدایی املت درست کنند. تغییر میمیک صورتش موقع شکستن تخم‌مرغ‌ها هرکسی را می‌خنداند. موقعی هم که مدیری از آنها پرسید به دردنخورترین استعدادتان را بگویید گفت خارجی می‌قصد و آماده شد آن را اجرا کند اما مدیری جلوی او را گرفت و گفت دیگر برنامه‌اش آنقدر مبتذل نیست که اجازه چنین کاری را بدهد. نکته جذاب ماجرا اینجا بود که وقتی در همین چالش، شجره گوشش را مچاله کرد، صیادی پرسید مطمئن است برنامه‌شان آنقدر جلف نیست؟

فصل دوم رئالیتی‌شو «اسکار» با اجرا و کارگردانی مهران مدیری با قهرمانی رویا میر علمی به پایان رسید.
شکیب شجره چالش درست کردن املت با کمترین صدا را به بامزه‌ترین شکل ممکن اجرا کرد.

شکیب شجره | شکیب شجره هم در چند بخش موفق شد موقعیت‌های خنده‌داری ایجاد کند. یکی از آنها جایی بود که در چالش درست کردن نیمرو، تخم‌مرغ‌ها را می‌برد زیر لباسش و آنها را می‌شکست بعد هم پیازها و گوجه‌ها را با دهانش خرد می‌کرد. موقعی که قرار شد درباره بعضی اصطلاحات پزشکی حرف بزند «استخوان خاجی» به او افتاد و خیلی مسلط شروع کرد درباره آن به حرف زدن آخرسر هم گفت جایش بد است اگرنه به همه نشان می‌داد. جذابترین بخش حضورش در این فصل به ماجرای بی‌خودترین استعداد برمی‌گشت. وقتی لاله گوشش را توی سوراخ گوشش جا داد، مدیری به قدری خندید که نفسش بالا نمی‌آمد. تا جایی که شجره خودش هم تعجب کرده بود و هی می‌گفت هرموقع ناراحت بودید بگویید من بیایم گوشم را نشانتان دهم. فیلم کوتاه شجره هم از جذابترین‌ها بود. او با فیلم «ویپلش» شوخی کرده و آهنگ شهرام شب‌پره را جای بتهون گذاشته بود.

فصل دوم رئالیتی‌شو «اسکار» با اجرا و کارگردانی مهران مدیری با قهرمانی رویا میر علمی به پایان رسید.
نگین معتضدی در فصل دوم به نسبت دیگر شرکت‌کننده‌ها موقعیت کمدی کمتری خلق کرد.

نگین معتضدی | به نسبت سایرین در خلق موقعیت‌های خنده‌دار کمرنگتر بود. در چالش‌ها بیشتر از بقیه می‌خندید و در سطح استاندارد به سوال‌ها جواب می‌داد. بامزه‌ترین موقعیتی که رقم زد در پاسخ به پرسش‌های عجیب درباره استخوان خاجی و گشتاور خمشی بود. چنان بی‌ربط حرف زد که معلوم بود حتی یکبار هم اسم اینها به گوشش نخورده است. مثلا گفت استخوان خاجی ازصلا ضروری نیست و می‌شود آن را انداخت دور. تا جایی که مدیری در واکنش به او گفت که جز مزخرف چیزی نگفتی.

فصل دوم رئالیتی‌شو «اسکار» با اجرا و کارگردانی مهران مدیری با قهرمانی رویا میر علمی به پایان رسید.
نیما شعبان‌نژاد در فصل دوم حضور پر رنگ‌تری نسبت به فصل اول داشت.

نیما شعبان‌نژاد | برخلاف فصل یک، نیما شعبان‌نژاد در این فصل حضور چشم‌گیرتری داشت. مدام تیکه می‌انداخت و با شرکت‌کننده‌ها وارد چالش می‌شد. چند وقت یکبار با مدیری بحث می‌کرد که آیا پاسخی که آنها می‌دهند درست است یا نه؟ و مدیری هم مدام به او می‌گفت اینها فقط به خودش مربوط است. این کل‌کل‌های بین آنها هم جدید بود و هم به فضای برنامه می‌آمد. موقعی که داشتند املت درست می‌کردند با میمیک صورتش به حال بهم زن بودن این املت‌ها واکنش نشان می‌داد و رفتارش در قبال شکیب شجره و مچاله کردن گوشش بسیار بامزه بود. به نظر می‌رسد رفته رفته حضورش در این برنامه پررنگتر خواهد شد.

«اسکار» به کارگردانی مهران مدیری دوشنبه و پنجشنبه هر هفته در پلتفرم فیلیمو منتشر می‌شود.

منبع : www.filmnews.ir | با مووی پلات همراه باشید !
*برای مشاهده مطالب بیشتر و مشابه “اینجا” کلیک کنید.


درصورت نیاز برای ارتباط با مدیریت سایت، بر روی “ارتباط با مدیریت وبسایت” کلیک کنید..

حتما ببینید

عنوان فیلم جدید استیون اسپیلبرگ مشخص شد

عنوان فیلم جدید استیون اسپیلبرگ مشخص شد

عنوان فیلم جدید استیون اسپیلبرگ مشخص شد و با داستانی جذاب و خلاقانه، علاقمندان سینما …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *