ویدو

هر آنچه که درمورد فصل دوم سریال Squid Game باید بدانید (زمان انتشار + خلاصه داستان)

پس از تبدیل شدن به پربیننده‌ترین سریال اصلی نتفلیکس، فصل دوم “بازی مرکب” نوید رقابت‌های پیچیده‌تر و بازی‌های مرگبارتر را می‌دهد. فصل اول این سریال روی گروهی از افراد عادی تمرکز داشت که برای شرکت در یک رویداد مخفی و مرگبار به‌نام “بازی مرکب” دعوت شده بودند. شرکت کنندگان در این بازی، همگی غرق در بدهی و مشکلات مالی بودند و به‌دنبال راهی برای رهایی از این شرایط طاقت‌فرسا بودند.

کانال تلگرام مووی پلات

باوجود خطرات مرگبار و عواقب وحشتناک شکست، آن‌ها در این مسابقه هولناک شرکت می‌کردند تا شاید با بردن جایزه کلان، زندگی خود را متحول کنند. “بازی مرکب” با استقبال بی‌نظیر منتقدان و بینندگان روبه‌رو شد و به سرعت به یکی از پربیننده‌ترین سریال‌های تاریخ نتفلیکس تبدیل شد.

این موفقیت چشمگیر، نتفلیکس را برآن داشت تا دنیای “بازی مرکب” را گسترش دهد و به‌دنبال ساخت اسپین‌آف‌های متعددی از این سریال باشد؛ اما سوالی که ذهن طرفداران این سریال را به خود مشغول کرده، این است که چه زمانی باید منتظر پخش این فصل باشند؟ در ادامه این مقاله به آن پاسخ خواهیم داد.

آخرین اخبار از زمان پخش فصل دوم Squid Game

everything about squid game season two

با ادامه تولید فصل دوم سریال محبوب “بازی مرکب”، خبرهای جدیدی از تاریخ اکران آن منتشر شده است. اگرچه پیش‌بینی‌های قبلی حاکی از پخش این فصل در سال 2024 بود، حال تاریخ دقیق‌تری برای آن مشخص شده است.

لی جونگ جائه ستاره سریال در مصاحبه‌ای اعلام کرد که فصل دوم “بازی مرکب” در دسامبر 2024 به نتفلیکس بازخواهد گشت. البته تاریخ انتشار دقیق‌تر آن به زودی اعلام خواهد شد؛ اما تا پایان مراحل تولید، هیچ چیز قطعی نیست.

هوانگ دونگ هیوک کارگردان سریال نیز ساخت فصل دوم “بازی مرکب” را تأیید کرده است. بخش اعظم جذابیت فصل اول این سریال به‌دلیل چالش‌های نفس‌گیر و مرگبار آن بود و دونگ هیوک قول داده که در فصل دوم شاهد بازی‌های مرگبارتر و هیجان‌انگیزتری باشیم.

کانال تلگرام مووی پلات

  • زمان پخش فصل دوم Squid Game : احتمالا دسامبر 2024

بازیگران فصل دوم بازی Squid Game

everything about squid game season two 2

فهرست بازیگران فصل دوم سریال “بازی مرکب” تا حدودی مشخص شده است و شامل برخی از شخصیت‌هایی می‌شود که سرنوشت آن‌ها در فصل اول نامشخص بود. ویدیویی که در رویداد نتفلیکس Tudum منتشر شد، بازگشت بازیگران اصلی فصل اول را به این سریال پربیننده تأیید می‌کند.

علاوه‌براین، بازیگران جدیدی نیز به جمع بازیگران فصل دوم “بازی مرکب” اضافه شده‌اند که نقش‌های این بازیگران هنوز به‌طور رسمی اعلام نشده است؛ اما حضور آن‌ها در فصل دوم هیجان و شور و اشتیاق را برای طرفداران این سریال دو چندان کرده است.

  • لی جونگ جائه در نقش سونگ گی هون
  •  لی بیونگ-هئون در نقش هوانگ این هو
  •  وای ها جون در نقش هوانگ جون هو 
  •  گونگ یو در نقش استخدام‌کننده
  • کانگ هانول
  • ییم سی وان
  • پارک سونگ هون
  • یانگ دونگ گوئن
  • پارک گیو یانگ
  • جو یو-ری
  • کانگ ای سیم
  • لی دیوید
  • لی جین اوک
  • چوی سئونگ هیون
  • رو جائه وون
  • وون جی آن

داستان فصل دوم Squid Game

everything about squid game season two 4

پایان فصل اول “بازی مرکب” به وضوح نشان داد که داستان این سریال به اینجا ختم نمی‌شود و درهای فصل‌های بعدی را روی مخاطبان گشود. بااین‌حال، بسیاری از طرفداران این سوال را در ذهن دارند که آیا فصل دوم این سریال با فضایی کاملاً متفاوت روبه‌رو خواهد شد و از تمرکز اصلی خود یعنی بازی‌های مرگبار فاصله خواهد گرفت؟

در پایان فصل اول گی هون تنها بازمانده بازی تصمیم می‌گیرد به‌جای ادامه دادن با دخترش، به‌دنبال نابودی سازمان پشت پرده “بازی مرکب” باشد. باتوجه‌به این تصمیم، بعید به‌نظر می‌رسد که او با میل و رغبت دوباره در این بازی خطرناک شرکت کند، حتی اگر توسط استخدام‌کننده “بازی مرکب” فریب داده شود.

اما در دنیای دیستوپیایی “بازی مرکب”، همیشه راه‌هایی برای تطبیق و تغییر قوانین وجود دارد. احتمال دارد که از دختر گی هون به‌عنوان طعمه استفاده شود تا او را به بازی بازگردانند. ایل-نام خالق پیچیده “بازی مرکب” نیز ظاهراً در فصل اول جان خود را از دست می‌دهد که می‌تواند منجربه برگزاری بازی‌هایی ناعادلانه‌تر و بی‌رحمانه‌تر در فصل دوم شود.

علاوه‌براین، حضور جون هو در فهرست بازیگران فصل دوم، گمانه‌زنی‌هایی را در مورد سرنوشت او به‌وجود آورده است. ممکن است او از گلوله برادرش جان سالم به‌در برده باشد و هدف مردی که به او شلیک کرد، نجات او و نه کشتنش بوده باشد.

مسابقه Squid Game در دنیای واقعی

everything about squid game season two 3

در جریان رویداد Tudum، نتفلیکس اولین پیش‌نمایش از برنامه واقعی “بازی ماهی مرکب: چالش” را به نمایش گذاشت. “بازی ماهی مرکب: چالش” براساس مجموعه کره‌ای “بازی ماهی مرکب” ساخته شده است که در آن 456 شرکت‌کننده برای به‌دست آوردن جایزه 4.56 میلیون دلاری که بزرگ‌ترین جایزه نقدی تاریخ تلویزیون است با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

این برنامه شامل 10 قسمت خواهد بود و در آن شاهد بازی‌های کودکانه‌ای خواهیم بود که البته با مرگ‌ومیر همراه هستند. جایزه نهایی این برنامه 45.6 میلیارد پوند (معادل 53 میلیون دلار استرالیا) است.

علاوه‌براین، در “بازی ماهی مرکب: چالش” شاهد حضور یک عروسک غول‌پیکر 10 فوتی با چشمان تک تیرانداز، سربازانی با لباس‌های صورتی و ماسک و همچنین میلیونرهای عجیب‌وغریبی با ماسک‌های غیر شفاف است.

*برای مشاهده مطالب بیشتر و مشابه “اینجا” کلیک کنید.

منبع : vido.ir | با مووی پلات همراه باشید !


درصورت نیاز برای ارتباط با مدیریت سایت، بر روی “ارتباط با مدیریت وبسایت” کلیک کنید..

حتما ببینید

نگاهی اجمالی به فیلم «پول و پارتی» به کارگردانی سعید سهیلی به بهانه فروش یک میلیاردی آن در روز اول اکران | قرارمون ساعت عشق

نگاهی اجمالی به فیلم «پول و پارتی» به کارگردانی سعید سهیلی به بهانه فروش یک میلیاردی آن در روز اول اکران | قرارمون ساعت عشق

فیلم «پول و پارتی» به کارگردانی سعید سهیلی از امروز چهارشنبه 3 مرداد روی پرده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *