همه چیز درباره ساخت فصل سوم مستوران + نقد فصل دوم

همه چیز درباره ساخت فصل سوم مستوران + نقد فصل دوم

سریال مستوران با داستانی افسانه‌ای و متفاوت، در دو فصل توانست مخاطبان زیادی را به خود جذب کند. حال که فصل دوم به پایان رسید، بسیاری منتظرند تا ببینند سرنوشت شخصیت‌های سریال به کجا ختم می‌شود و فصل سوم چه زمانی پخش خواهد شد.

کانال تلگرام مووی پلات

در ادامه این مقاله به بررسی جزئیات فصل سوم سریال محبوب ایرانی “مستوران” خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید تا از ساعت پخش فصل سوم مستوران و دیگر اطلاعات مربوط به این سریال جذاب مطلع شوید.

فصل سوم سریال مستوران کی پخش می شود ؟

فصل دوم سریال مستوران در 38قسمت به پایان رسید؛ اما سرنوشت برخی از شخصیت‌ها در هاله‌ای از ابهام باقی ماند. این موضوع باعث شد تا بسیاری از مخاطبان، منتظر فصل سوم باشند تا ببینند تکلیف این شخصیت‌ها چه می‌شود.

کارگردان فصل دوم مستوران از ساخت فصل سوم خبر داد و گفته است که این سریال ظرفیت تبدیل‌شدن به یک سریال چند فصلی را دارد. او همچنین عنوان کرد که درصورت تمایل و همکاری تلویزیون و سازمان اوج، فصل سوم هم ساخته خواهد شد.

درصورت ساخت فصل سوم، ساعت پخش سریال مستوران 3 به احتمال زیاد در سال آینده خواهد بود. باید دید که داستان فصل سوم چه خواهد بود و چه بازیگرانی در آن حضور خواهند داشت.

  • زمان پخش فصل سوم مستوران : احتمالا سال آینده

نقد فصل دوم سریال مستوران

همانطور که در دو فصل قبلی شاهد بودیم، فصل سوم مستوران نیز رویکردی با ادبیات کهن خواهد داشت و از داستان‌ها و افسانه‌های ایرانی الهام خواهد گرفت.

برخی از منتقدان معتقدند که فصل دوم سریال مستوران نسبت‌به فصل اول، روندی کندتر داشت و در برخی بخش‌ها، دیالوگ‌ها غیرقابل باور و مصنوعی بودند. پیشنهاد می‌کنیم اگر به این مجموعه تلویزیونی علاقه‌مند هستید، مطالعه مقاله بیوگرافی کامل بازیگران سریال مستوران همراه با نقش را از دست ندهید.

*برای مشاهده مطالب بیشتر و مشابه “اینجا” کلیک کنید.

منبع : vido.ir | با مووی پلات همراه باشید !


درصورت نیاز برای ارتباط با مدیریت سایت، بر روی “ارتباط با مدیریت وبسایت” کلیک کنید..

حتما ببینید

عنوان فیلم جدید استیون اسپیلبرگ مشخص شد

عنوان فیلم جدید استیون اسپیلبرگ مشخص شد

عنوان فیلم جدید استیون اسپیلبرگ مشخص شد و با داستانی جذاب و خلاقانه، علاقمندان سینما …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *