پس از موفقیت نسخه سینمایی در اکران اتفاق افتاد | انتشار اسپین آف «پسر دلفینی»در قالب سریال

پس از موفقیت نسخه سینمایی در اکران اتفاق افتاد | انتشار اسپین آف «پسر دلفینی»در قالب سریال

سازندگان فیلم انیمیشنی «پسر دلفینی»، پس از موفقیت این اثر در اکران سینماها، سریال «پسر دلفینی» را برای انتشار در ایام نوروز آماده‌ کرده‌اند. این سریال قرار است به صورت اختصاصی روزهای شنبه از فیلیموکودک منتشر شود. اولین قسمت این سریال، شنبه 26 اسفند بارگذاری می‌شود.

کانال تلگرام مووی پلات

به گزارش مووی پلات، سریال «پسر دلفینی»، اسپین‌آف شخصیت‌هایی است که در نسخه سینمایی آن حضور داشته‌اند. درواقع هر قسمت از سریال به زندگی و ماجراهای پیرامون یکی از این شخصیت‌ها اختصاص دارد. این سریال 26 قسمتی است و هر قسمت از آن حدود یازده دقیقه است.

«پسر دلفینی» سال 1399 به نویسندگی و کارگردانی محمد خیراندیش ساخته شد. داستان پسربچه‌ای است که طی یک سانحه هوایی بعد از سقوط هواپیما به دریا پرتاب می‌شود و زندگی جدیدی را با دلفین‌ها و حیوانات آبزی شروع می‌کند اما بعد از گذشت زمان از دریا وارد جزیره‌ای در جنوب کشور ایران می‌شود و به دنبال مادرش می‌گردد و سعی می‌کند در مسیر نجات دنیا قدم بردارد.

نسخه سریال «پسر دلفینی» در 26 قسمت آماده پخش شده است.
پس موفقیت نسخه سینمایی، سریال «پسر دلفینی» از شبکه خانگی پخش می‌شود.

این فیلم قبل از نمایش در ایران، در کشور روسیه اکران عمومی شد و ۱۰۰ میلیون روبل معادل ۱٬۷ میلیون دلار فروش داشت. سال 1401 در ایران روی پرده رفت و با استقبال زیادی روبه‌رو شد و 23 میلیارد تومان فروخت.

«پسر دلفینی» به نویسندگی و کارگردانی محمد خیراندیش و تهیه‌کنندگی محمدامین همدانی ساخته شده و حامد عزیزی، نادر سلیمانی، ثریا قاسمی، جواد پزشکیان، تورج نصر و … از جمله صداپیشگان آن هستند. این نسخه سینمایی قرار است سوم فروردین ماه به عنوان یکی از فیلم‌های نوروزی تلویزیون روی آنتن شبکه کودک برود.

منبع : www.filmnews.ir | با مووی پلات همراه باشید !
*برای مشاهده مطالب بیشتر و مشابه “اینجا” کلیک کنید.


درصورت نیاز برای ارتباط با مدیریت سایت، بر روی “ارتباط با مدیریت وبسایت” کلیک کنید..

حتما ببینید

عنوان فیلم جدید استیون اسپیلبرگ مشخص شد

عنوان فیلم جدید استیون اسپیلبرگ مشخص شد

عنوان فیلم جدید استیون اسپیلبرگ مشخص شد و با داستانی جذاب و خلاقانه، علاقمندان سینما …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *