پوستر شخصیت‌های فیلم Borderlands منتشر شد - گیمفا

پوستر شخصیت‌های فیلم Borderlands منتشر شد

مجموعه پوسترهای جذابی از فیلم اقتباسی Borderlands منتشر شده که شخصیت‌های عجیب و غریب و بعضاً دیوانه آن را نمایش داده است.

کانال تلگرام مووی پلات

 

یکی از دیوانه‌وارترین عناوین ژانر شوتر صنعت بازی‌های ویدیویی به فرنچایز Borderlands (سرزمین‌های مرزی) مربوط می‌شود که از طرفداران بسیاری در سراسر جهان برده و شایعاتی حول محور معرفی نسخه چهارم آن به گوش می‌رسد. در همین حین نیز شاهد ساخته شدن اقتباس سینمایی آن هستیم که از بازیگرانی نظیر کیت بلانشت، کوین هارت، جک بلک و بابی لی بهره برده و به عنوان یکی از فیلم‌های اکشن مورد انتظار سال به شمار می‌رود که تنها ۲ ماه تا اکران آن زمان باقی مانده است.

اثری که در یک فضای آخرالزمانی جریان داشته و ما را با گروهی شکارچی آشنا می‌کند که برای پیدا کردن گنجی افسانه‌ای با وقایعی دیوانه‌وار و پرزد و خورد دست و پنجه نرم می‌کنند. حال امروز پوستری از شخصیت‌های فرعی منتشر شده که می‌توانید در ادامه مشاهده نمایید.

فیلم Borderlands برای اکران در تاریخ ۹ اوت (۱۹ مرداد) رنامه ریزی شده است.

منبع : gamefa.com | با مووی پلات همراه باشید !
*برای مشاهده مطالب بیشتر و مشابه “اینجا” کلیک کنید.


درصورت نیاز برای ارتباط با مدیریت سایت، بر روی “ارتباط با مدیریت وبسایت” کلیک کنید..

حتما ببینید

نگاهی اجمالی به فیلم «پول و پارتی» به کارگردانی سعید سهیلی به بهانه فروش یک میلیاردی آن در روز اول اکران | قرارمون ساعت عشق

نگاهی اجمالی به فیلم «پول و پارتی» به کارگردانی سعید سهیلی به بهانه فروش یک میلیاردی آن در روز اول اکران | قرارمون ساعت عشق

فیلم «پول و پارتی» به کارگردانی سعید سهیلی از امروز چهارشنبه 3 مرداد روی پرده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *