کارگردان دنباله Ready or Not مشخص شدسامارا ویوینگ به سری دوم بازمی‌گردد

کارگردان دنباله Ready or Not مشخص شدسامارا ویوینگ به سری دوم بازمی‌گردد

آدام رابیتل، کارگردان مجموعه فیلم‌های اتاق فرار و Insidious: The Last Key در حال مذاکره برای پیوستن به دنباله Ready or Not است.

کانال تلگرام مووی پلات

 

فیلم آماده‌ای یا نه محصول ۲۰۱۹ است و قرار است سامارا ویوینگ برای ایفای نقش گریس لو دوماس که از دست خانواده ثروتمند و افتضاح همسرش در شب عروسی به ستوه آمده، بازگردد‌. در فیلم اول، همه جز گریس مُردند، برای همین سخت می‌توان داستان این سری را حدس زد. اما از آنجاییکه این کمدی ترسناک درباره طلسم خانوادگی است که تمامی ویلن‌ها بدان اعتقاد داشتند، شاید برخی اعضای خانواده درصدد راست و ریست کردن اوضاع در این دنباله باشند.

خبر مذاکره رابیتل را پایگاه خبری The InSneider، بلاگ شخصی جف اسنیدر، منتشر کرده است. وی اذعان داشته که فاکس سرچ‌لایت مشتاق ساخت دنباله فیلم آماده‌ای یا نه است که ۱۰ برابر بودجه ۶ میلیون دلاری‌اش فروخت اما کارگردانان سری اول، مت بتینلی-اولپین و تایلر گیلت مشغول کار روی فرنچایز جیغ هستند.

فیلم اول داستان یک عروس جوان (با بازی سامارا ویوینگ) بود که در یک سنت قدیمی به همسر خود (با بازی مارک اوبرایان) و خانواده ثروتمند و البته عجیب و غریب او (با بازی آدام برودی، هنری چنی و اندی مک‌داول) می‌پیوندد؛ سنتی که تبدیل به یک بازی کشنده می‌شود و در نهایت هر کسی که در این بازی حضور دارد، باید برای حفظ جان و بقای خود، با تمام وجود مبارزه کند.

تا زمان اعلام رسمی کارگردان فیلم باید منتظر اخبار پیرامون این دنباله ماند.

منبع : gamefa.com | با مووی پلات همراه باشید !
*برای مشاهده مطالب بیشتر و مشابه “اینجا” کلیک کنید.


درصورت نیاز برای ارتباط با مدیریت سایت، بر روی “ارتباط با مدیریت وبسایت” کلیک کنید..

حتما ببینید

نگاهی اجمالی به فیلم «پول و پارتی» به کارگردانی سعید سهیلی به بهانه فروش یک میلیاردی آن در روز اول اکران | قرارمون ساعت عشق

نگاهی اجمالی به فیلم «پول و پارتی» به کارگردانی سعید سهیلی به بهانه فروش یک میلیاردی آن در روز اول اکران | قرارمون ساعت عشق

فیلم «پول و پارتی» به کارگردانی سعید سهیلی از امروز چهارشنبه 3 مرداد روی پرده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *