کلیپ جدید Despicable Me 4 مینیون‌ها را نشان می‌دهد - گیمفا

کلیپ جدید Despicable Me 4 مینیون‌ها را نشان می‌دهد

کلیپ کاملاً جدیدی از Despicable Me 4 منتشر شده که دستیاران زرد محبوبمان با کت و شلوار در آن حضور دارند.

کانال تلگرام مووی پلات

 

آخرین کلیپ Despicable Me 4 اکثر مینیون‌های گرو را در لیگ ضدقهرمان نشان می‌دهد، جایی که پنج نفر از آنها برای تبدیل شدن به سوژه‌های آزمایشی برای یک آزمایش انتخاب می‌شوند. این آزمایش سرم فوق العاده آنها را به مأمورین نخبه با قدرت‌های منحصر به فرد متفاوت تبدیل می‌کند. در ادامه می توانید کلیپ Despicable Me 4 را ببینید.

قسمت چهارم توسط کریس رنو و پاتریک دلاژ کارگردانی شده است و فیلمنامه آن توسط مایک وایت، خالق سریال White Lotus و کن داورئو نوشته شده است. در این فیلم استیو کارل در نقش گرو، میراندا کاسگرو در نقش مارگو، کریستن ویگ در نقش لوسی، دانا گایر در نقش ادیث، مدیسون پالن در نقش اگنس، استیو کوگان در نقش سیلاس رامسبوتوم و پیر کافین در نقش مینیون ها به عنوان صداپیشه حضور دارند. ویل فرل، سوفیا ورگارا، جوی کینگ، استیون کلبرت و کلوئه فینمن صداپیشگان جدید فرنچایز هستند. این فیلم توسط کریس ملاداندری و برت هافمن تهیه شده است.

خلاصه داستان فیلم چنین است:

در اولین فیلم Despicable Me بعد از هفت سال، گرو، ابرقهرمان سابق و حالا مأمور لیگ ضدقهرمان، برای یک دوره هیجان انگیز و جسورانه جدید از آشوب مینیون ها بازمی گردد. این فیلم با فصل جدیدی با گرو، لوسی و دخترانشان آغاز می‌شود که از یک عضو جدید خانواده گرو، گرو جونیور، که قصد آزار دادن پدرش را دارد، استقبال می‌کنند. گرو با یک دشمن جدید، ماکسیم لو مال و دوست دختر او، والنتینا (ورگارا) روبرو می‌شود و خانواده‌اش مجبور به فرار می‌شوند.

اکران این فیلم مورد انتظار برای ۳ ژوئیه ۲۰۲۴ (۱۳ تیر) در سینماها برنامه‌ریزی شده است.

منبع : gamefa.com | با مووی پلات همراه باشید !
*برای مشاهده مطالب بیشتر و مشابه “اینجا” کلیک کنید.


درصورت نیاز برای ارتباط با مدیریت سایت، بر روی “ارتباط با مدیریت وبسایت” کلیک کنید..

حتما ببینید

عنوان فیلم جدید استیون اسپیلبرگ مشخص شد

عنوان فیلم جدید استیون اسپیلبرگ مشخص شد

عنوان فیلم جدید استیون اسپیلبرگ مشخص شد و با داستانی جذاب و خلاقانه، علاقمندان سینما …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *