بازگشت داریوش فرضیایی به شبکه نمایش خانگی بعد از موفقیت‌های اخیرش در تلویزیون | «لالایی» برند عموپورنگ را احیا می‌کند؟

بازگشت داریوش فرضیایی به شبکه نمایش خانگی بعد از موفقیت‌های اخیرش در تلویزیون | «لالایی» برند عموپورنگ را احیا می‌کند؟

داریوش فرضیایی که سال‌ها با نام «عموپورنگ»، یکی از برندهای مهم حوزه کودک و نوجوان تلویزیون به حساب می‌آمد، حالا چند سالی است فعالیتش را با تلویزیون قطع کرده و حالا هم شنیده می‌شود با سریال «لالایی» سر از شبکه نمایش خانگی درآورده. با اینکه انتظار می‌رفت مدیران تلویزیون در ادامه تلاش برای بازگرداندن برندها، مقدمات حضور او را هم در تلویزیون فراهم کنند اما فعلا خبری از همکاری مجدد او با این رسانه نیست. نکته مهم اینکه فرضیایی با وجود موفقیت‌های زیادی که در تلویزیون به دست آورده، در آثاری که برای شبکه نمایش خانگی ساخته چندان موفق عمل نکرده است.

به گزارش مووی پلات، احمد درویشعلی پور، کارگردان سریال «لالایی» اعلام کرده درحال تصویربرداری این سریال هستند و تا اواخر اردیبهشت تولید آن را به پایان می‌رسانند. قرار است این سریال امسال در یکی از پلتفرم‌های نمایش‌خانگی پخش شود.

داریوش فرضیایی که از دهه هشتاد حضوری فعال در تلویزیون داشت، سال‌های اخیر حال‌وهوای برنامه‌هایش را تغییر داده و با مجموعه‌های «محله گل‌وبلبل»، «بچه محل» و «کلبه عموپورنگ» موفقیت بسیار زیادی به دست آورده بود. به طوری که توانسته بود یکی از مهمترین مجموعه‌های کودک و نوجوان تلویزیون را در دهه نود رقم بزند. طبیعتا با ادامه حضور این برند در تلویزیون اتفاق‌های مهم دیگری هم رقم می‌خورد اما بعد از سال 1400 عملا ارتباط بین تیم تولید عموپورنگ با تلویزیون قطع شد و مدیران هم تلاشی برای بازگرداندن آنها انجام ندادند.

داریوش فرضیایی معروف به «عمو پوررنگ» با برنامه جدید «لالایی» به شبکه خانگی می‌اید.
«حله گل و بلبل» از کارهای موفق عموپورنگ در تلویزیون است.

فرضیایی درحالی مجددا قدم به سریالی برای شبکه نمایش خانگی گذاشته که تجربه‌های پیشین او از «شبکه کودک عموپورنگ» گرفته تا «بالش‌ها»، هیچ‌کدام نتوانسته بودند به اثار پرمخاطبی تبدیل شوند. این آثار نه به لحاظ ساختار و نه محتوا به قدرت اثار تلویزیونی فرضیایی نبودند.

نکته قابل توجه اینکه تلویزیون به جای دعوت از فرضیایی برای ساخت فصل جدید عموپورنگ ترجیح داد «بالش‌ها» را خریداری کند و روی آنتن ببرد؛ آنهم درحالی که مجموعه‌های تلویزیونی عموپورنگ جذابیت بیشتری برای مخاطبان کودک، نوجوان و بزرگسال داشتند.

حالا باید دید «لالایی» با چه کیفیتی تولید خواهد شد و آیا می‌تواند به لحاظ کیفیت، بالاتر از سایر آثار فرضیایی در شبکه نمایش خانگی بایستد یا خیر؟

منبع : www.filmnews.ir | با مووی پلات همراه باشید !
*برای مشاهده مطالب بیشتر و مشابه “اینجا” کلیک کنید.


درصورت نیاز برای ارتباط با مدیریت سایت، بر روی “ارتباط با مدیریت وبسایت” کلیک کنید..

حتما ببینید

راز شعار تبلیغاتی برای «دیگه دیره واسه خاطره ساختن…» فاش شد | 03 /03 /03 «در انتهای شب» می‌آید

راز شعار تبلیغاتی برای «دیگه دیره واسه خاطره ساختن…» فاش شد | 03 /03 /03 «در انتهای شب» می‌آید

مدتی است عبارت تبلیغاتی « دیگه دیره واسه خاطره ساختن… ؛ 03 / 03 /03 …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *