جودی فاستر در فصل چهارم «True Detective» بازی می‌کند

جودی فاستر در فصل چهارم «True Detective» بازی می‌کند

بازیگر برنده دو جایزه اسکار، جودی فاستر، پس از بازی در فیلم ورزشی «Nyad» در نتفلیکس، در فصل چهارم سریال «True Detective» در HBO بازی خواهد کرد.

کانال تلگرام مووی پلات

فصل چهارم سریال کارآگاه حقیقی (True Detective) با بازی جودی فاستر و کالی ریس در ۱۴ ژانویه ۲۰۲۴ از شبکه HBO پخش خواهد شد. و همچنین جودی فاستر به عنوان تهیه کننده اجرایی نیز فعالیت خواهد کرد.

این فصل در شهر کوچک انیس آلاسکا و در شب‌های طولانی زمستانی اتفاق می‌افتد. هشت مرد شاغل در یک ایستگاه تحقیقاتی در قطب شمال بدون هیچ توضیحی ناپدید می‌شوند. کارآگاه لیز دنورس با بازی جودی فاستر و اوانجلین ناوارو با بازی کالی ریس، برای حل معمای این اتفاق باید با گذشته تاریک و حقایق پنهان خود روبرو شوند.

کالی ریس، یک بوکسور حرفه‌ای و مدافع حقوق بومیان آمریکا است که اولین نقش‌آفرینی خود را در سال ۲۰۲۱ در فیلم منصفانه به دست بیاور (Catch the Fair One) انجام داد.

«True Detective» همیشه در هر فصل نام‌های بزرگی را همراه خود داشته است. فصل‌های اول و سوم این سریال نامزد بهترین سریال درام در جوایز گلدن گلوب شده‌اند.

جودی فاستر در مصاحبه با مجله «Variety» گفت که از یادگیری چیزهای جدید لذت می برد. او گفت:

من نمی‌دانم چگونه می‌توانم هیچ ساز موسیقی را بنوازم. اگر کسی به من بگوید که می‌توانید نقش یک ویولنیست بازی کنید و یک سال برای این کار وقت داشته باشید، من عاشق آن خواهم بود.

منبع : magtech.ir | با مووی پلات همراه باشید !


درصورت نیاز برای ارتباط با مدیریت سایت، بر روی “ارتباط با مدیریت وبسایت” کلیک کنید.

حتما ببینید

نگاهی اجمالی به فیلم «پول و پارتی» به کارگردانی سعید سهیلی به بهانه فروش یک میلیاردی آن در روز اول اکران | قرارمون ساعت عشق

نگاهی اجمالی به فیلم «پول و پارتی» به کارگردانی سعید سهیلی به بهانه فروش یک میلیاردی آن در روز اول اکران | قرارمون ساعت عشق

فیلم «پول و پارتی» به کارگردانی سعید سهیلی از امروز چهارشنبه 3 مرداد روی پرده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *