واکنش یکی از بازیگران زن سینما به ادعای ریس سازمان سینمایی در برنامه سال تحویل شبکه دو | عاطفه رضوی : آقای خزاعی شما درباره بازگشت بهروز وثوقی اختیاری از خودتان ندارید

واکنش یکی از بازیگران زن سینما به ادعای ریس سازمان سینمایی در برنامه سال تحویل شبکه دو | عاطفه رضوی : آقای خزاعی شما درباره بازگشت بهروز وثوقی اختیاری از خودتان ندارید

عاطفه رضوی بازیگر باسابقه سینما و تئاتر به ادعای محمد خزاعی ریس سازمان سینمایی درباره منع بازگشت بهروز وثوقی و ادامه فعالیت درایران واکنش نشان داد و در صفحه شخصی‌اش نوشت :«آنچه مسلم است این حرف و وعده باد هوایی تبلیغاتی بیش نیست ، انتظاری هم نمی‌توان داشت این روزها معاون وزیر برای امور تحت مسولیتش اختیار ندارد چه رسد به این مهم.»

کانال تلگرام مووی پلات

به گزارش مووی پلات، محمد خزاعی ریس سازمان سینمایی با حضور در ویژه‌برنامه تحویل سال شبکه دو اعلام کرد که بهروز وثوقی هیچ منعی برای بازگشت به ایران ندارد و می‌تواند به کشور برگردد و فعالیتش را از سر بگیرد. این اظهار نظر ریس سازمان سینمایی واکنش عاطفه رضوی بازیگر باسابقه سینما و تئاتر را در‌پی داشت.

او با انتشار پستی در صفحه شخص‌اش در اینستاگرام در این باره نوشت :«قبل از تحویل سال نو ، برنامه‌های ویژه شبکه‌های داخلی را می دیدم. مجری برنامه تحت تاثیر جو این چند وقت اخیر که صحبت از برگشت بعضی از چهره‌های هنری مقیم خارج از کشور است ، از ریس سازمان سینمایی در خصوص بازگشت هنرمندان از جمله بهروز وثوقی سوال کرد. معاون با شعف گفت مانعی برای برگشت ایشان نیست، در لحظه ، جو غالب برنامه تحت تاثیر این مساله قرار گرفت. آنچه مسلم است. این حرف و وعده باد هوایی تبلیغاتی بیش نیست انتظاری هم نمی‌توان داشت. این روزها معاون وزیر برای امور تحت مسوولیتش اختیار ندارد چه رسد به این مهم.»

محمد خزاعی ریس سازمان سینمایی در برنامه تحویل سال شبکه دو مدعی شد بهروز وثوقی منعی برای بازگشت ندارد.
«نفس بریده» به کارگردانی سیروس الوند آخرین فیلمی‌است که بهروز وثوقی در ایران در آن به ایفای نقش پرداخت

عاطفه رضوی در ادامه نوشته خود با اشاره به اینکه به فرض بازگشت بهروز وثوقی به وی اجازه کار داده نخواهد شد مطلب خود را اینطور ادامه داده :«فرض که جناب وثوقی بعد از این همه سال که مسولین حضور و هنرشان را انکار کردند به وطن بازگردند. بی شک اجازه فعالیت نمی‌گیرند که حتی نقش فرعی بازی کند.»

او در بند پایانی متن خود نوشته است : «واقعیت فراتر از این‌هاست به نظر بهروز وثوقی نرفته است که برگردد یا نیاز به اجازه‌ی برگشت به سرزمین مادری را داشته باشد. او هست. آنقدر که در شب تحویل سال نو ، وسط برنامه چنین بحثی در تلویزیون تماما دولتی مطرح می‌شود. حیرت انگیز نیست که یک هنرمند پس از چهل و پنج سال دوری هنوز خاطره‌اش اینچنین زنده است؟ هنر و هنرمند در ذهن جامعه خاطره و تاثیری انکار ناپذیر دارند. حتی وقتی توسط مسولان خانه نشین می‌شوند و از طبیعی‌ترین حق شهروندی که کار و امرار معاش است محروم، بازهم هستند و با قوت هم هستند. دقیقا مثل خانم «هایده» که همچنان تا اسمشان در برنامه زنده تلویزیون می‌آید تماشاگر از سر شوق دست می‌زند.»

عاطفه رضوی با این جمله متن خود را تمام کرده است: «تبریک مرا بپذیرید برای شروع سالی که دیگر نمی‌شود بر مدار انکار ادامه داد.»

عاطفه رضوی از بازیگران با سابقه سینما و تئاتر است که در کارنامه‌اش آثار شاخصی چون «نرگس»، «زینت»، «چهره»، «آنسوی آتش» ، «قصه‌ها » و… به چشم می‌خورد.

منبع : www.filmnews.ir | با مووی پلات همراه باشید !
*برای مشاهده مطالب بیشتر و مشابه “اینجا” کلیک کنید.


درصورت نیاز برای ارتباط با مدیریت سایت، بر روی “ارتباط با مدیریت وبسایت” کلیک کنید..

حتما ببینید

عنوان فیلم جدید استیون اسپیلبرگ مشخص شد

عنوان فیلم جدید استیون اسپیلبرگ مشخص شد

عنوان فیلم جدید استیون اسپیلبرگ مشخص شد و با داستانی جذاب و خلاقانه، علاقمندان سینما …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *