شایعه: بازی جدید Halo در دست ساخت است

شایعه: بازی جدید Halo در دست ساخت است

به نظر می‌رسد که مایکروسافت و استودیوی 343 Industries در حال کار روی بازی جدید Halo هستند و اخیراً به فرآیند توسعه و تولید این بازی پرداخته‌اند.

در سال 2021، بازی Halo Infinite به بازار عرضه شد؛ اما از آن زمان به بعد، سرنوشت این مجموعه در حاله‌ای از ابهام قرار گرفت. آخرین اطلاعاتی که از این مجموعه منتشر شده نشان می‌دهد که از سال 2022، سران ردموندی و استودیوی 343 Industries، در حال توسعه نسخه جدیدی از بازی های هیلو بوده‌اند. یکی از کاربران شبکه اجتماعی «ردیت» گفت که دو کارمند از اعضای استودیو 343  Industries، بازی جدید هیلو را خواهند ساخت.



بازی جدید Halo در دست ساخت است

«جاستین دینگز»، طراح محیط بازی‌های Halo 4 و Halo 5 و همچنین کارگردان بازی Halo Infinite، در پروفایل «لینکدین» خود اشاره کرد که از سال 2022 در نقش کارگردان هنری روی پروژه‌ای از مجموعه هیلو مشغول به کار بوده است. او از سال 2019 یکی از طراحان ارشد استودیوی 343 Industries بوده و اخیراً اعلام کرد که می‌خواهد روی سیستم‌های بازیکن و بخش‌های مختلف آنریل انجین 5 کار کند.

بازی جدید Halo

اگرچه «اسلاتز» به‌صورت مستقیم به هیلو اشاره نکرد؛ اما با توجه به شایعاتی که در ماه اکتبر 2023 منتشر شد، امکان دارد تیم سازنده این بازی در حال توسعه نسل بعدی هیلو با استفاده از آنریل انجین 5 باشند و امکان دارد نتیجه خوبی در توسعه این بازی صورت بگیرد. همچنین، پروژه «اسلاتز» مرتبط با بازی بعدی هیلو خواهد بود.

منبع : figar.ir | با مووی پلات همراه باشید !


درصورت نیاز برای ارتباط با مدیریت سایت، بر روی “ارتباط با مدیریت وبسایت” کلیک کنید.

حتما ببینید

آتاری ۲۶۰۰: معرفی پدران ۳ سبک بازی های ویدیویی - گیمفا

آتاری ۲۶۰۰: معرفی پدران ۳ سبک بازی های ویدیویی

شاید برای شما اتفاق افتاده باشد زمانی که Tennis World Tour یا Tom Raider بازی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *