پروژه جدید برادران کوئن ساخته خواهد شد

پروژه جدید برادران کوئن ساخته خواهد شد

پس از یک دوره جدایی کوتاه، اکنون به نظر می‌رسد که پروژه جدید برادران کوئن (جوئل و ایتن) در دست ساخت قرار دارد و در ادامه به جزئیات این خبر می‌پردازیم.

کانال تلگرام مووی پلات

«جوئل» و «ایتن کوئن» به عنوان دو نام برجسته در عرصه سینما، به خاطر همکاری‌های متعدد و موفقی که با یکدیگر داشته‌اند، شناخته می‌شوند. این دو هنرمند چند سال پیش تصمیم گرفتند تا مسیرهای جداگانه‌ای را دنبال کنند روی پروژه‌های مستقل خود را بسازند.



پروژه جدید برادران کوئن

آن‌ها تاکنون در ساخت و تولید 18 اثر سینمایی به عنوان همکار نقش داشته‌اند و نویسندگی و کارگردانی را با هم ادغام کرده‌اند. در سال 2021، «جوئل» فیلم The Tragedy of Macbeth را ساخت و «ایتن» نیز در سال 2022 فیلم Jerry Lee Lewis: Trouble in Mind را منتشر کرد. او هم اکنون نیز در حال تولید فیلم Drive-Away Dolls است.

پروژه جدید برادران کوئن
برادران کوئن

گزارشات پیشین نشان می‌دادند که احتمال دیدار دوباره این دو برادر در یک پروژه جدید به نظر میرسد که امکان پذیر نیست، اما حالا مشخص شده که «ایتن کوئن» و همسرش، «تریشیا کوک»، در یک مصاحبه اخیر درباره فیلم Drive-Away Dolls حضور داشتند و اعلام کرده‌اند که قصد دارند دنباله‌ای برای این فیلم بسازند.

در همین مصاحبه، «ایتن کوئن» اظهار کرد که او و برادرش «جوئل» در حال نوشتن یک فیلم‌نامه جدید هم هستند. با این حال، جزئیات بیشتری از این پروژه مشخص نیست. به نظر می‌رسد که بازگشت برادران «کوئن» به همکاری در یک پروژه جدید، ترقی به سطح جدیدی از خلق و ابتکار در دنیای سینما را به دنبال خواهد داشت. منتظریم که با اطلاعات بیشتری از جزئیات این پروژه آشنا شویم.

منبع : figar.ir | با مووی پلات همراه باشید !


درصورت نیاز برای ارتباط با مدیریت سایت، بر روی “ارتباط با مدیریت وبسایت” کلیک کنید.

حتما ببینید

عنوان فیلم جدید استیون اسپیلبرگ مشخص شد

عنوان فیلم جدید استیون اسپیلبرگ مشخص شد

عنوان فیلم جدید استیون اسپیلبرگ مشخص شد و با داستانی جذاب و خلاقانه، علاقمندان سینما …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *