جزئیات دنباله بازی Lords of the Fallen لو رفت

جزئیات دنباله بازی Lords of the Fallen لو رفت

ظاهراً جزئیاتی مربوط به دنباله‌ای که شایعه شده بود برای بازی Lords of the Fallen ساخته شود لو رفته که عنوان احتمالی یکی از آن‌ها را نشان می‌دهد.

اطلاعات مربوط به دنباله Lords of the Fallen با شایعات عجیبی همراه بوده و هنوز مشخص نیست که این اطلاعات صحت دارد یا خیر. این اطلاعات به همراه جزئیات مربوط به سایر پروژه‌های آینده از Lords of the Fallen ناشر CI Games ارائه شد.



جزئیات دنباله بازی Lords of the Fallen لو رفت

بازی اصلی Lords of the Fallen از سال 2014 یکی از اولین بازی‌هایی بود که فرمول Soulsborne را تکرار کرد. این یک زیرژانر بازی ویدئویی است که با برخوردهای رزمی و باس‌ فایت‌های بسیار چالش‌برانگیز آن تعریف می‌شود.

طبق شایعات منتشر شده، پروژه‌ای که نام آن لو رفته، «پروژه III» است که عنوان رسمی آن احتمالاً Death of the Fallen نام خواهد داشت. ظاهراً این دنباله برای سال 2026 برنامه‌ریزی شده و روی Unreal Engine 5 اجرا خواهد شد. این احتمال وجود دارد که Death of the Fallen روی رایانه شخصی و نسل فعلی کنسول‌ها نیز عرضه شود.

بازی Lords of the Fallen

بازی Lords of the Fallen، یک بازی ویدئویی اکشن نقش‌آفرینی است که توسط استودیوی «Hexworks» توسعه داده شده و شرکت «CI Games» آن را منتشر کرده است. این بازی، جانشین بازی ویدئویی با همین نام از سال 2014 است و در تاریخ 13 اکتبر 2023 (22 مهر 1403) برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری X و سری S عرضه شود.

منبع : figar.ir | با مووی پلات همراه باشید !


درصورت نیاز برای ارتباط با مدیریت سایت، بر روی “ارتباط با مدیریت وبسایت” کلیک کنید.

حتما ببینید

آتاری ۲۶۰۰: معرفی پدران ۳ سبک بازی های ویدیویی - گیمفا

آتاری ۲۶۰۰: معرفی پدران ۳ سبک بازی های ویدیویی

شاید برای شما اتفاق افتاده باشد زمانی که Tennis World Tour یا Tom Raider بازی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *