پل توماس اندرسون با شان پن و لئوناردو دی‌کاپریو همکاری خواهد کرد

پل توماس اندرسون با شان پن و لئوناردو دی‌کاپریو همکاری خواهد کرد

پل توماس اندرسون کارگردان سرشناس هالیوودی، در حال کار روی یک پروژه جدید است و پس از دریافت مجوز از «برادران وارنر»، در هفته آینده وارد مرحله فیلمبرداری خواهد شد.

کانال تلگرام مووی پلات

به نقل از نشریه ددلاین، «لئوناردو دی‌کاپریو»، «شان پن» و «رجینا هال»، ستارگان این فیلم سینمایی هستند و فیلمنامه آن توسط «پاول اندرسون» به نگارش در آمد. گفته شده که تعدادی بازیگر دیگر نیز به فیلم پیوسته‌اند؛ اما حضور آن‌ها هنوز به تأیید نرسیده است.



پل توماس اندرسون با شان بن و لئوناردو دی‌کاپریو همکاری خواهد کرد

عنوان این فیلم هنوز مشخص نشده و جزئیات درباره پلات آن نیز محرمانه است؛ اما داستان در زمان حال روایت می‌شود و این پروژه بزرگ‌ترین پروژه این کارگردان خواهد بود که بودجه‌ای مناسب با عظمت فیلم و بازیگرانش خواهد داشت.

پل توماس اندرسون

این پروژه به صورت همکاری مشترک بین «مایکل دو لوکا» و «پم ابدی» تولید می‌شود. «لئوناردو دی‌کاپریو» که به تازگی در فیلم Killers of the Flower Moon «مارتین اسکورسیزی» هنرنمایی کرده است به پروژه دیگری به نام The Wager پیوسته که در آن داستان گروهی 30 نفره از مردانی که از کشتی غرق شده‌ای نجات یافته‌اند و در جزیره‌ای دورافتاده برای زنده ماندن می‌جنگند، را روایت می‌کند. «شان پن» نیز به تازگی در فیلم Daddio نقش‌آفرینی کرده و جزء بازیگران توانمند سینما محسوب می‌شود.

منبع : figar.ir | با مووی پلات همراه باشید !


درصورت نیاز برای ارتباط با مدیریت سایت، بر روی “ارتباط با مدیریت وبسایت” کلیک کنید.

حتما ببینید

عنوان فیلم جدید استیون اسپیلبرگ مشخص شد

عنوان فیلم جدید استیون اسپیلبرگ مشخص شد

عنوان فیلم جدید استیون اسپیلبرگ مشخص شد و با داستانی جذاب و خلاقانه، علاقمندان سینما …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *