برد پیت علاقه‌منده به حضور در Peaky Blinders

برد پیت علاقه‌منده به حضور در Peaky Blinders

استیون نایت، پدیدآورنده سریال محبوب Peaky Blinders در گفتگو با روزنامه گاردین فاش کرده است که برد پیت، ستاره سرشناس هالیوودی، تمایل خود را برای بازی در نسخه سینمایی این مجموعه اعلام کرده است.

کانال تلگرام مووی پلات

نایت در سال 2019 به گاردین گفته بود که چندین سلبریتی از جمله برد پیت، اسنوپ داگ و ایسپ راکی درخواست کرده بودند در فصل ششم Peaky Blinders حضور یابند. اما او در آن زمان نگران این بود که حضور چهره های شناخته شده، تمرکز مخاطبان را از روند داستانی سریال منحرف کند.

با این حال، به نظر می رسد نایت برای فیلم سینمایی در نظر دارد درهای Peaky Blinders را به روی ستاره ها باز کند. این نویسنده هفته گذشته تأیید کرد کیلین مورفی که در نقش شخصیت اصلی موزلی بازی می کرد، در فیلم بازخواهد گشت.

فیلمبرداری نسخه سینمایی Peaky Blinders قرار است از ماه سپتامبر در استودیوهای دیگبث آغاز شود. داستان این فیلم چند سال پس از پایان فصل ششم و در دوران جنگ جهانی دوم روایت خواهد شد.

سریال Peaky Blinders که یکی از محبوب‌ترین مجموعه های تلویزیونی یک دهه گذشته بوده، در سپتامبر 2013 برای نخستین بار پخش شد و حالا قرار است با ساخت یک فیلم سینمایی به کار خود خاتمه دهد.

*برای مشاهده مطالب بیشتر و مشابه “اینجا” کلیک کنید.

منبع : magtech.ir | با مووی پلات همراه باشید !


درصورت نیاز برای ارتباط با مدیریت سایت، بر روی “ارتباط با مدیریت وبسایت” کلیک کنید..

حتما ببینید

عنوان فیلم جدید استیون اسپیلبرگ مشخص شد

عنوان فیلم جدید استیون اسپیلبرگ مشخص شد

عنوان فیلم جدید استیون اسپیلبرگ مشخص شد و با داستانی جذاب و خلاقانه، علاقمندان سینما …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *